نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10161
-
الف
+

با «پانیذ برزعلی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید + تصاویر

در این گزارش با «پانیذ برزعلی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «پانیذ برزعلی» بازیگر نقش «حنانه» در سریال درحال نشر «لحظه گرگ و میش»  یکی از هنرمندان پرسابقه و توانای تیاتر بوده که کارنامه درخشانی را در این عرصه دارد و چندین نمایش بسیار مهم و پر بیننده را بازی کرده است. 

او سال ها در زمینه بازیگری در تیاتر فعال بوده و حتی در زمان مکتب یکی از اعضای ثابت تیاتر بوده است.

نخستین تجربه‌ بازیگری «پانیذ برزعلی» در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ساخته «فریدون جیرانی» در سال 1394 خورشیدی بود.

او در این سریال نقش «سحر» همسر سعید برازنده را ایفا کرد. منتقدانی که بازی پانیذ را در «تعبیر وارونه یک رویا» دیدند معتقد بودند او می‌تواند یکی از پدیده‌های نوظهور عرصه هنر در ایران باشد. 

در این سریال تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی در عملیاتی، یک دانشمند هسته‌ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره‌برداری‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌ربایند اما به دلیل مجروح شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می‌کند و ...

«پانیذ برزعلی» در سال 1397 خورشیدی در سریال «لحظه گرگ و میش» ساخته «همایون اسعدیان» در نقش «حنانه» دوست «یاسمن» یکی از شخصیت‌های اصلی این فلم به ایفای نقش پرداخت. 

«لحظه گرگ و میش» فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل در طول سه دهه را به تصویر کشیده است.

این سریال که محور اصلی آن «یاسمن» تنها دختر خانواده است ، وقایع زندگی وی از دهه ۶۰ و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان داده که تا زمان معاصر نیز ادامه خواهد داشت.

«پانیذ برزعلی» بازی در این سریال را یکی از بهترین تجربه‌هایش می‌داند و می‌گوید: موفقیتم را مدیون انتخاب‌هایم هستم. کار کردن با آقایان جیرانی و اسعدیان می‌تواند یک شروع فوق‌العاده برای هر بازیگری باشد. 

گفتنی است که سریال «لحظه گرگ و میش» هر روز ساعت 18 به وقت تهران ،19 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه با بازی «پانیذ برزعلی» از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

سریال «تعبیر وارونه یک رویا» نیز پیش تر با نقش آفرینی وی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید: 

تماشای سریال «لحطه گرگ و میش»

تماشای سریال «تعبیر وارونه یک رویا» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر